Internet fra engelsk til dansk
Fra : Johnny Johansen

Dato : 12-05-05 11:15

Hej
Hvordan får jeg mit internet tilbage fra engelsk til dansk igen
MVH Johnny

Fra : Søren Andersen

Dato : 12-05-05 12:00

Johnny Johansen wrote:
> Hej
> Hvordan får jeg mit internet tilbage fra engelsk til dansk igen
> MVH Johnny

Udfør det samme du gjorde for at få det fra dansk til engelsk, bare i
omvendt rækkefølge!

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-05-05 12:07

Den 12-05-05 12.15 skrev Johnny Johansen følgende:

> Hvordan får jeg mit internet tilbage fra engelsk til dansk igen

Du kan jo starte med at fortælle, hvilket program du bruger. Hvis det er
selve programmet som er på engelsk, og det tidligere har været på dansk,
kan du gøre som Søren foreslår, eller du kan fortælle os, hvad du
gjorde, kort før det skiftede sprog (geninstallering af programmet,
opdatering af Windows osv.).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Benny Nissen

Dato : 12-05-05 12:17

Johnny Johansen wrote:
> Hej
> Hvordan får jeg mit internet tilbage fra engelsk til dansk igen

Hmm ... det kan du ikke. Meget af internettet er lavet på engelsk eller
andre sprog. Kun en lille % det er på dansk

OT:
Kunde til support "Du lovede mig, at computeren var på dansk, men I har
glemt at lægge internettet på maskinen på dansk. Det er engelsk nu. Kan
I ikke lige rette det ?"

--
Benny

Fra : Søren Andersen

Dato : 12-05-05 12:44

Benny Nissen wrote:
> Kunde til support "Du lovede mig, at computeren var på dansk, men I
> har glemt at lægge internettet på maskinen på dansk. Det er engelsk
> nu. Kan I ikke lige rette det ?"

Hvor er det nu man kan downloade den nyeste version af det der internet
henne? ;)

Fra : Benny Nissen

Dato : 12-05-05 13:36

Søren Andersen wrote:

> Hvor er det nu man kan downloade den nyeste version af det der internet
> henne? ;)

Det kan du ikke.

Se her:
http://internettet.dk/

"You don't have permission to access / on this server."

Nu må vi hellere stoppe med at være OT i denne gruppe.
Sætter FUT til dk.snak.vittigheder

--
Benny

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 12-05-05 13:44

Det er vist her: http://www.w3schools.com/downloadwww.htm

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Søren Andersen

Dato : 12-05-05 19:42

Morten K. Hansen wrote:
> Det er vist her: http://www.w3schools.com/downloadwww.htm

*grin* :D Takker! - med min 1MB forbindelse vil det heldigvis kun tage den
halve tid!