Java problem på tv.tv2.dk
Fra : mig

Dato : 12-05-05 08:16

Det har været muligt at folde udsendelserne mere ud på tv.tv2.dk, så man kan
læse mere om en udsendelse. Det kan jeg dog ikke mere af en eller anden
grund. Java virker fint på mange andre sider, men hvorfor ikke på tv2 ?

På forhånd tak.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-05-05 08:47

Den 12-05-05 09.15 skrev mig følgende:
> [...]
> læse mere om en udsendelse. Det kan jeg dog ikke mere af en eller anden
> grund. Java virker fint på mange andre sider, men hvorfor ikke på tv2 ?

Det har ikke nget med Java at gøre. Der bruges JavaScript, hvilket er
noget helt andet, trods navneligheden.

Jeg tør ikke sige, hvad der går galt hos dig, hvis jeg slår JavaScript
fra på tv-oversigten, kan jeg heller ikke folde omtalen ud, men samtidig
ændres siden markant. I stedet for at være midterstillet, rykkes det
hele til venstre, og jeg får kun vist de første to udsendelser (jeg
bruger Mozilla).

Hvis andre skal kunne hjælpe, så fortæl gerne, hvilken browser og
styresystem du bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : mig

Dato : 12-05-05 10:43

Jeg bruger Windows XP SP2 og IE 6.0, med alle seneste opdateringer
installeret. Jeg har brugt Firefox og der virkede det fint, men jeg er gået
tilbage til kun IE, fordi favourites hurtigt bliver forskellige, når man
bruger 2 programmer. Men det må jo også kan komme til at virke med IE ?