IE Booster til FF
Fra : Stig Andersen

Dato : 11-05-05 09:12

I flere år har jeg brugt IE Booster ( http://www.paessler.com/iebooster
) i IE til at analysere en given webside. Bl.a. til at få vist tabeller,
forms og DIV-borders. Nu hvor jeg bruger FF som default browser savner
jeg et lignende værktøj, som virker i FF. Jeg har kigget på
SiteInspector, men finder det for voldsomt til daglig brug.

Altså en lille diskret FF extension/add-on, der kan vise detaljer om den
aktuelle side. Evt. ved at højreklikke. Er der nogen, der har et forslag?

Cheers

Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : Benny Nissen

Dato : 11-05-05 09:22

Stig Andersen wrote:
> [...]
> aktuelle side. Evt. ved at højreklikke. Er der nogen, der har et forslag?

Prøv at kigge på:
https://do-not-add.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=60

--
Benny

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 11-05-05 09:46

On 11-05-2005 10:21 Benny Nissen wrote:
> Prøv at kigge på:
> https://do-not-add.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=60

Helt enig! Web Developer er en af mine mest brugte extensions.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face