Firefox knas...*Sur! Vred! Muggen!*
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-05-05 18:50

Hej i gruppen.

Jeg håber der sidder en mere erfaren Firefox-bruger her, der vil være så
venlig at hjælpe...
Da jeg prikkede liv i min Firefox her i dag, så den helt forkert ud.
Jeg plejer at bruge MileWideBack-extension, så jeg bare skal klikke på
venstre ramme i vinduet, så hopper jeg en side tilbage.
Det kunne jeg ikke.
Jeg plejer at have et tema på, der giver små ikoner i selve
Firefox-menuerne - nul putte, væk var det.
Nå, pyt med det, det er til at undvære.
Men at samtlige mine mange hundrede forskellige bogmærker er væk, *det* er
til at få et flip af!!!
Alle mine mange hundrede motorcykel-links, alle mine ditto politi-links,
*alt* hvad der hedder links er væk! *VRÆL!* *hophophophop*
Jeg prøvede så at genstarte maskinen, i det lønlige håb om at det var en
fejl. Det hjalp ikke.

Nå, efter jeg havde sundet mig oven på chokket, kikkede jeg nærmere på
Firefox - det viste sig at være version 1.0 og ikke 1.0.2 eller 1.0.3, som
jeg plejede at køre med.
Hvor hulen er den nyere version blevet af??? *undre*
Og mere vigtigt: Har jeg en jordisk chance for at genskabe mine bogmærker og
min bogmærkeværktøjslinie?
Jeg har hentet den nye 1.0.3-version og installeret den efter at have
fjernet 1.0'eren - dog uden at fjerne revl og krat.
Jeg kan så ikke komme til at installere de extensions jeg henter, hvordan
gør jeg det?

På forhånd tak for enhver hjælp, der kan hjælpe mig med at få mine bogmærker
tilbage og få styr på skidtet!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 09-05-05 19:01

Aragorn Elessar wrote:

> På forhånd tak for enhver hjælp, der kan hjælpe mig med at få mine bogmærker
> tilbage og få styr på skidtet!

Prøv at start firefox i safe mode. Se følgende links.
http://www.mozilla.org/support/firefox/faq#troubeshoot-addons
Og slå de extensions eller themaer fra som volder problemer.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-05-05 19:04

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.invalid> wrote in message

> [...]
> http://www.mozilla.org/support/firefox/faq#troubeshoot-addons
> Og slå de extensions eller themaer fra som volder problemer.

Hej Martin.

Der er ikke nogen extensions i den version, jeg lige har installeret.
Men jeg takker da for tippet.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 09-05-05 19:15

Aragorn Elessar wrote:

> Der er ikke nogen extensions i den version, jeg lige har installeret.
> Men jeg takker da for tippet.

Du har ikke fjernt "revl og krat", så der kan måske godt være nogle
extensions.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-05-05 08:09

> Du har ikke fjernt "revl og krat", så der kan måske godt være nogle
> extensions.
>
> --
> Martin Hintzmann Andersen
> http://www.hintzmann.dk/

Ah - på den måde. Er med igen.
Takker for input.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 09-05-05 19:11

Aragorn Elessar wrote:

> På forhånd tak for enhver hjælp, der kan hjælpe mig med at få mine bogmærker
> tilbage og få styr på skidtet!

De burde ligge i din "profiles" mappe. Se mere her:

http://www.mozilla.org/support/firefox/profile

Carl

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-05-05 19:52

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> wrote in message

> De burde ligge i din "profiles" mappe. Se mere her:
>
> http://www.mozilla.org/support/firefox/profile
>
> --
> Med venlig hilsen
> Carl

Hej Carl - der var de sgisme! Mange tak for hjælpen - du har lige reddet mig
fra at skulle lede samtlige links frem på nettet igen!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - glad igen *hophophop*

--
www.welles.dk