Profiler i firefox
Fra : Svend Emil

Dato : 05-05-05 17:12

Hejsa

Pludselig da jeg startede min Firefox browser op, ville den ikke længere
bruge default profilen, men jeg skulle i stedet lave en ny profil førend den
kunne starte op.

Det har jeg så gjort nu, men vil gerne skifte tilbage til den gamle profil,
men hvorhenne gør jeg det?

/Svend Emil

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-05-05 18:05

Den 05-05-05 18.12 skrev Svend Emil følgende:

> Pludselig da jeg startede min Firefox browser op, ville den ikke længere
> bruge default profilen, men jeg skulle i stedet lave en ny profil førend den
> kunne starte op.

Du har muligvis allerede haft en udgave af programmet kørende, så får du
nemlig den fejl.

> Det har jeg så gjort nu, men vil gerne skifte tilbage til den gamle profil,
> men hvorhenne gør jeg det?

Start programmet op med parameteren -profilemanager. Du kan enten åbne
genvejen til programmet og tilføje " -profilemanager" efter
"drev:\sti\firefox.exe", eller du kan klikke på Start -> Kør og skrive
"drev:\sti\firefox.exe -profilemanager".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Svend Emil

Dato : 05-05-05 19:05

> [...]
> "drev:\sti\firefox.exe", eller du kan klikke på Start -> Kør og skrive
> "drev:\sti\firefox.exe -profilemanager".

Det lyder meget logisk, men jeg kan ikke få det til at virke.
I Kør skriver jeg "C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe-profilemanager"
Hvordan skal det sidste med profilemanager skrives for at det virker?

/Svend Emil

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-05-05 20:22

Svend Emil skrev:

> I Kør skriver jeg "C:\Programmer\Mozilla
> Firefox\firefox.exe-profilemanager"

Der skal mellemrum før -profilemanager og hvis du bruger
anførselstegn skal -profilemanager uden for disse.

"C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe" -profilemanager
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Svend Emil

Dato : 05-05-05 20:40

> Svend Emil skrev:
> "C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe" -profilemanager

Mange tak. Så ved jeg det til en anden gang.
Det hele var på grund af, at programmet åbenbart vælge at starte et ekstra
eksemplar af sig selv, i stedet for bare at åbne mit link i et nyt
vindue....

/Svend Emil