Hyperlinks fra IE til Firefox?
Fra : Sven

Dato : 01-05-05 10:29

Hej.
Når jeg importerer mine links fra IE 6 til Firefox 1.03, så ligger de alle i
Bogmærker, også mine hyperlinks. Hvordan får jeg dem over i den
"Bogmærkeværktøjslinje" menulinie i Firefox?

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-05-05 11:16

Den 01-05-05 11.29 skrev Sven følgende:

> Når jeg importerer mine links fra IE 6 til Firefox 1.03, så ligger de alle i
> Bogmærker, også mine hyperlinks. Hvordan får jeg dem over i den
> "Bogmærkeværktøjslinje" menulinie i Firefox?

Åbn bogmærkemanageren, her kan du trække bogmærkerne til de ønskede
pladser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Sven

Dato : 01-05-05 17:02

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Yeps! Tak for hjælpen

Sven