sløv fox
Fra : zillyink

Dato : 22-04-05 14:16

Når jeg starter fox er den meget langsom om at komme i sving,
hvilket måske skyldes indlæsning af plug-ins som adblock og
weather, men når jeg indlæser hvilken som helst side så venter
den og indlæser, venter og indlæser osv. osv. og det tager mellem
10 og femten sekunder at indlæse sider.

Når jeg tænder for IE så er der (slam) fuld speed på indlæsning
af de samme sider.

Andrer der oplever tilsvarende med fox?

ideer til løsning?

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-04-05 17:05

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> posting:

>den og indlæser, venter og indlæser osv. osv. og det tager mellem
>10 og femten sekunder at indlæse sider.

Kunne det tænkes, at du på en måde har sat den til kun at have én
forbindelse af gangen (= den henter én ting helt ting ned, før den
begynder på den næste)?

>Når jeg tænder for IE så er der (slam) fuld speed på indlæsning
>af de samme sider.

Tja, alt andet er jo også snart hurtigere end FF -- selv Mozilla(!):
http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html#winspeed

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/compare/

Fra : John

Dato : 30-04-05 14:10

"zillyink" skrev i en meddelelse

> Når jeg starter fox er den meget langsom om at komme i sving,

Måske værd at prøve:
http://www.snapfiles.com/get/firetune.html

Bruger kommentarer:
http://www.download.com/FireTune/3640-2366_4-10383403.html