IE6 sp1 for w98
Fra : ___P.Sir___

Dato : 13-04-05 10:33

Er det en anden udgave af sp1 man skal bruge, hvis det er til W98, i
forhold til xp?
I så fald - nogen der kan give et link til denne? Jeg kan kun finde til
XP eller "uspcificeret" når jeg selv søger, og vil ikke opdatere med en
forkert.

--
m.v.h. P.Sir

Fra : ___P.Sir___

Dato : 13-04-05 10:42

___P.Sir___ wrote:

> [...]
> I så fald - nogen der kan give et link til denne? Jeg kan kun finde
> til XP eller "uspcificeret" når jeg selv søger, og vil ikke opdatere

Sorry - jeg fandt den lige efter!

--
m.v.h. P.Sir

Fra : Viktor Andersen

Dato : 13-04-05 15:11

Har du et link?

Viktor

Fra : ___P.Sir___

Dato : 13-04-05 16:16

Viktor Andersen wrote:

> Har du et link?
>
> Viktor
>
> "___P.Sir___" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> i >> forhold til xp?
> opdatere >> med en forkert.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-4
8f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en

--
m.v.h. P.Sir

Fra : Viktor Andersen

Dato : 13-04-05 20:15

Dit link virker desværre ikke. Du får svaret:
The download you requested is unavailable

Fra : ___Sam F.___

Dato : 13-04-05 20:51

Viktor Andersen wrote:

> [...]
> W98, >> i >> forhold til xp?
> finde >> >> til XP eller "uspcificeret" når jeg selv søger, og vil

Prøv her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=

Fra : Carl Drud

Dato : 13-04-05 20:56

___Sam F.___ wrote:

> Prøv her:
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=
> 1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6

Jeg tror det er fordi din nyhedslæser "knækker" linket.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6

Carl