ftp-servere opsætning
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 29-05-01 18:04

hej jeg har ADSL med teledk (speedstream 2601) og vil gerne opsætte en ftp..

hvordan skal opsætningen så være i routeren ???

- egentlig har jeg fået det til at køre så småt.... jeg har fået ftp'en til
at køre som den skal (folk kan logge ind, uploade/downloade etc), men den
går meget tit ned. (dvs. den svarer ikke når man forsøger at komme i kontakt
med den - folk for 'connection timed out' - men i selve ftp-programmet ser
det ud som om ftp'en kører som den skal og der kommer ingen
fejlmeddelelser.)

stopper jeg så ftp'en i bare 2 sek. (i ftp-programmet) og starter den igen,
virker den fint i lidt tid, inden det er det samme igen ????

hvad står forkert??? jeg vil være meget taknemmelig for hjælp!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-05-01 18:36

"Henrik Nielsen" <hwn1234@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> stopper jeg så ftp'en i bare 2 sek. (i ftp-programmet) og starter den
igen,
> virker den fint i lidt tid, inden det er det samme igen ????

Lyder til at det er FTP-programmet der spunker.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : UnDerhuNd

Dato : 30-05-01 18:51

Hvad FTP program bruger du til at serve med? Serv-U ? ;]

UnDerhuNd

UnDerhuNd@soo.dk