Hjælp Til Valg af Bundkort Til Socket 775
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 07-05-05 23:26

Hejsa

Valget står imellem Asus P5P800 og MSI 865PE NEO3-F ,
da jeg har været så dum at købe et Aopen i865PEa-7IF bundkort , som ikke ka
en skid,
da jeg ikke ka bruge mit Raid kort : Promise Ultra 133 TX2 Raid kontroller ,
og mit lydkort og netværkskort vil den heller ikke godtage.....
Når jeg så tar lydkortet og Raid kontrolleren og netværkskortet ud , så vil
den famene godt starte.....

Samt deres Hjemmeside - SUCKS - Rent ud sagt - ingen hjælp nogen steder med
de pisse board til AOPEN...

Så hva ska jeg købe ASUS eller MSI ???????

Og er det rigtig at Socket 775 er noget skod ?????
De skriver det er pga. at den bliver for varm ,
om det så er processoren eller køleren ved jeg så ikke noget om...

Med Venlig Hilsen

Lars S. Jensen

Fra : JL

Dato : 08-05-05 00:40

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote in message
> [...]
> De skriver det er pga. at den bliver for varm ,
> om det så er processoren eller køleren ved jeg så ikke noget om...

Hvorfor ikke bare købe et board med Socket 939 i stedet? Så er boardet da
også en smule fremtidssikret da det understøtter Athlon 64 FX processoren.

Fra : kenzo

Dato : 08-05-05 11:58

> Så hva ska jeg købe ASUS eller MSI ???????
Selv har jeg en Asus P5GD2 og er meget glad for den

> Og er det rigtig at Socket 775 er noget skod ?????
Næh syntes det kører kanon

> De skriver det er pga. at den bliver for varm ,
> om det så er processoren eller køleren ved jeg så ikke noget om...

Hvis man investere enten i en termaltake som jeg har eller en zallmann køler
så er det heller ingen problemmer med køling eller varme