Efter Asus Mylogo2 nægter WinXP at starte
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-04-05 10:27

Hej,

Jeg havde en lidt sær oplevelse med Asus Mylogo2 i aftes.
Ville prøve at lave et nyt bootlogo, hvilket ifølge Mylogo2 forløb
uden problemer, men da jeg havde opdateret BIOS med den nye bin-
fil, lavet med Mylogo, nægtede WinXP (Pro SP2) at starte. Den nåede
lige til den blå bjælke, hvorefter den enten genstartede, eller gik
i stå.

Har andre oplevet det samme?

Heldigvis havde jeg den originale BIOS på en diskette, så det var
bare at smide den ind igen, hvorefter Windows atter kunne starte
uden problemer, men mystisk var det.

--
Hilsen
Madsen