hjææælp! asus p4b533E
Fra : Brian Olesen

Dato : 28-04-05 16:54

Kære gruppe
Nu er gode dyr virkelig rådne.

Mit P4B533E er gået totalt i udu.
Jeg flashede først bios med nyeste 1014 fra assusses hjemmeside med deres
windows utility asus update tror jeg den hedder.
Da den nåede til ca. 70 % ville den ikke længere og kom med en fejl failior
to veryfy that eeprom has been flashed successfull.
Satans tænker man og prøver nogle flere gange. Men den går kold hver gang
omkring de 70 %

Nu prøver jeg så med aflash på en dos-diskette. Hver gang jeg starter aflash
sker der ikke andet end at den kommer med diverse copyright informationer.
Ingen menu.

Så ligger der en util på disken ved navn clrcmos.exe som jeg så kører. Nu
kan jeg end ikke starte den på en dos-diskette.

Hvordan får jeg dette løst?
Jeg bor i Aalborg, så hvis nogen kloge hoveder har et godt tip, så den
hurtigt kan komme i gang igen vil jeg være enormt glad!

På forhånd tak

Mvh. Brian

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 28-04-05 17:13

> Hvordan får jeg dette løst?

Betaler dig fra det og undgår grå hår i hovedet!

http://www.bios-flash.dk/

THomas

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-04-05 17:47

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Betaler dig fra det og undgår grå hår i hovedet!
>
> http://www.bios-flash.dk/

Hej Thomas
Tja tjo Hmm
Så ville jeg sgu hellere betale til en eller anden glad amatør her i byen,
som måske kunne fikse det i en fart.
Som det er nu kan det jo ikke nås før en gang i næsten såvidt jeg kan se på
hans side.

Men kan nogen her i eller omkring Aalborg fikse det, så hold dig endelig
ikke tilbage for at skrive.

Mvh. brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-04-05 22:08

Hej

> Betaler dig fra det og undgår grå hår i hovedet!
>
> http://www.bios-flash.dk/

Lol jeg har grå hår i hovedet. Det skyldes ikke computere, men kæresten er
jeg sikker på.

Jeg har skrevet til Niels på den side du har nævnt og håber vi finder en
ordning, der er til at betale sig fra. Et nyt mb koster jo ikke så meget i
dag, men når resten virker perfekt er det jo åndsvagt at droppe det.

Så tak for tippet.

Mvh. Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 02-05-05 23:02

Hejsa igen

Kan nogen mon fortælle, hvor flash chippen sidder på et Asus p4b533-e?

eventuelt hvilken model det er?

Pft.

Mvh. Brian