Passer disse dele sammen?
Fra : Anders S..

Dato : 27-04-05 14:04

Hej.

Passer disse dele sammen

AMD Athlon 64 / 3000+ 2.0 GHz Tray

MicroStar ATX Athlon64 / nVIDIA nForce3 Chipsæt Model: K8N-NEO-FSR
nForce3 250gb / AGPX8 / 5xPCI / 3 x DDR400/333/266 / Socket 754 / ATX

Glacialtech IGLOO7200LIGHT / AMD Athlon 64
Opteron & Athlon 64 / 20,0 db
Model: IGLOO7200LIGHT

512 MB DDR RAM / PC3200
DDR Ram

MVH
Anders

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-04-05 15:37

"Anders S.." <anderzz@Fjern-dette-og-dette.sikker-surf.dk> skrev i en
meddelelse news:426f8da2$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> nForce3 250gb / AGPX8 / 5xPCI / 3 x DDR400/333/266 / Socket 754 / ATX
>
> Glacialtech IGLOO7200LIGHT / AMD Athlon 64

De skulle nok kunne køre sammen, men du bør nok købe 2 RAM blokke i stedet
for kun en da du får mere ud af at køre dual-channel.
Så køb enten 2 x 256 MB eller 2 x 512 MB så er du godt kørende

Mvh
Benjamin

Fra : Anders S..

Dato : 27-04-05 15:42

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for kun en da du får mere ud af at køre dual-channel.
> Så køb enten 2 x 256 MB eller 2 x 512 MB så er du godt kørende

Takker. Ja det er nok ikke de 254 kr. for ekstra 512 Mb ram der vælter
økonomien.

Anders

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-04-05 16:15

"Anders S.." <anderzz@Fjern-dette-og-dette.sikker-surf.dk> skrev i en
meddelelse news:426fa4a9$0$206$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Takker. Ja det er nok ikke de 254 kr. for ekstra 512 Mb ram der vælter
> økonomien.

Nej det er jo ikke så dyrt, men hvilket mærke har du kig på?
Jeg krydser fingre for at det ikke er Elixir, for jeg har selv lige købt
sådan en blok og den er jeg da rimeligt skuffet over.

Mvh
Benjamin

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 27-04-05 16:26

> AMD Athlon 64 / 3000+ 2.0 GHz Tray

Kommer an på om det er en 939 eller en 754 CPU!!

Hvis det er en modelnummer ADA3000BOX, så jah. Hvis den har modelnummer
ADA3000BIBOX eller ADA3000BPBOX, så nej.

Her er et link:
http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/SideBySide.aspx?opn=ADA3000DIK4BI&opn=ADA3000DAA4BP&opn=ADA3000AEP4AP&opn=ADA3000AEP4AR

Fra : Anders S..

Dato : 27-04-05 16:57

"Søren Kirkegård" <no@spam.com> skrev i en meddelelse

> Kommer an på om det er en 939 eller en 754 CPU!!
>
> Hvis det er en modelnummer ADA3000BOX, så jah. Hvis den har modelnummer
> ADA3000BIBOX eller ADA3000BPBOX, så nej.

754
ADA3000TRAY

MVH
Anders

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 27-04-05 17:21

> 754
> ADA3000TRAY

Det er der ingen model, der hedder iflg. AMD, men hvis det er en 756, så
passer det sammen.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 28-04-05 08:48

Anders S.. wrote:
> "Søren Kirkegård" <no@spam.com> skrev i en meddelelse

> 754
> ADA3000TRAY
>
> MVH
> Anders

Du kan ikke køre dual channel med en socket 754 CPU, det er en forældet
standard. køb et MSI K8N Neo2 og en 90nm socket 939 Athlon 64 3000+ i
stedet, den bruger også meget mindre strøm