Hjælp til LANPARTY UT nF4 Ultra-D
Fra : Morten Bowman

Dato : 23-04-05 12:12

Hejsa
Lige pludselig kan jeg ikke komme på nettet. Efter mange forsøg lykkedes det
mig at geninstallere driverne i fejlsikret tilstand (ver. 637), men uden det
hjalp.
Jeg prøvede alt og intet hjalp.
Til sidste satte jeg mit gamle netkort i og det virker fint.

Jeg har ikke installeret noget der skulle kunne lave ged i den.
Jeg tror det må være sket fordi systemet gik i standby mens den stod og dl.
Men skulle det virkelig kunne lave så meget ged?

Fra : kenzo

Dato : 23-04-05 13:46

Er du stadig online men explorer viser " siden kan ikke vises" eller er du
helt offline altså hvor det ikke er lys i lanstikket ?

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-04-05 14:09

On Sat, 23 Apr 2005 14:46:09 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote:

>Er du stadig online men explorer viser " siden kan ikke vises" eller er du
>helt offline altså hvor det ikke er lys i lanstikket ?

Jeg er jo onlinenu med mt gamle netkort.
Hvis jeg slr over på onboadr netkort så sker der ikke en dyt. Heller ikke
'siden kan ikke vises'.
hvis jeg laver en 'ipconfig' så får jeg en ip som Win selv genrerer.

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-04-05 16:31

On Sat, 23 Apr 2005 14:46:09 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote:

>Er du stadig online men explorer viser " siden kan ikke vises" eller er du
>helt offline altså hvor det ikke er lys i lanstikket ?

Der er lys i lan-stikket - og modem:-9

Fra : Sander

Dato : 24-04-05 09:50

Ofte kan man når netkortet har fået en helt gal ip tildelt af windows
slukke computeren og tage strømmen helt fra et øjeblik. Og så starte
op igen, så resetter netkortet så det virker igen. Har oplevet problemet
et par gange, første gang formaterede jeg og installerede alt igen fra
bunden men netkortet var stadig låst på en ubrugelig ip adresse, men
ved at tage strømmen helt fra systemet et øjeblik resetter netkortet og
det hele virker igen. Jeg er ret sikker på at det er løsningen på dit
problem.

Sander.

Fra : Morten Bowman

Dato : 25-04-05 16:56

On Sun, 24 Apr 2005 10:50:11 +0200, "Sander" <noller2@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>ved at tage strømmen helt fra systemet et øjeblik resetter netkortet og
>det hele virker igen. Jeg er ret sikker på at det er løsningen på dit

Desværre, ellers et godt forslag