hjælp til windows xp x64
Fra : Anders

Dato : 18-04-05 13:59

Så fik jeg købt min computer

> MicroStar ATI® Radeon XPRESS 200 Chipset 1
> 740,00
> AMD Athlon 64 / 3000+ 1.8 GHz 90nm - BOXED 1
> 1.052,00
> Zalman CNPS7700-CU AMD / Intel CPU Cooler 1
> 291,00
> Kingston 512 MB DDR RAM 3200 (Mhz 400) 2
> 714,00
> Maxtor Sata 80 GB sata150 7200 Rpm / Fluid 1
> 437,00

Kører fint ingen problemer som sådan.
Men jeg her nu installeret windows xp pro x64 og nu vil den ikke kendes ved
de medfølgende drivere ej heller kan jeg installere min printer.

Nogen forslag??

M.V.H.
Anders Rademacher

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-04-05 14:11

Anders skrev:

> Men jeg her nu installeret windows xp pro x64 og nu vil den
> ikke kendes ved de medfølgende drivere ej heller kan jeg
> installere min printer.
>
> Nogen forslag??

Du skal have fat i specielle drivere til WinXP 64-bit edition,
så prøv hardwareproducentens hjemmeside.

--
Hilsen
Madsen

Fra : JK

Dato : 18-04-05 15:09

On Mon, 18 Apr 2005 14:59:20 +0200, "Anders" <a@a.aa> wrote:

>Så fik jeg købt min computer

>Kører fint ingen problemer som sådan.
>Men jeg her nu installeret windows xp pro x64 og nu vil den ikke kendes ved
>de medfølgende drivere ej heller kan jeg installere min printer.

Jeg har også det bundkort, hvis det er: msi rs480m2

Man kan bruge catalyst beta 64 bits drivere til onboard grafik
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

klap drivers ud i venstre side, og X64 kommer frem.

Lan kører godt nok hos mig.

Men MSI skal komme med nogle lyddrivere.

Jeg kører X64 og windows xp i bootmanager. Jeg bruger IDE harddisk og
har ikke haft problemer. Jeg bruger RC2 udgaven af X64.

Printer har jeg ikke testet, da jeg har flere computere (canon i865
netværksprinter over lan).

mvh

John