Hvad er forskellen på disse MB ?
Fra : Kim

Dato : 17-04-05 07:18

Jeg sad lige og checkede priser og faldt over disse 2:

Asus P4P800-E Deluxe, Intel 865PE/ICH5R, RAID 1x P-ATA + 2x S-ATA
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155237 til DKK 796,00
og
Asus P4C800-E Deluxe, Intel 875P/ICH5, RAID 1x P-ATA + 2x S-ATA
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=152892 til DKK 1.196,00

Kan nogen her venligst fortælle mig hvad den umiddelbare store forskel er
og hvorfor, bortset fra prisen ?

Mvh Kim

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-04-05 08:17

"Kim" <MM@XX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=152892 til DKK 1.196,00
>
> Kan nogen her venligst fortælle mig hvad den umiddelbare store forskel er

Forskellig chipset.
Jeg har kørt 865PE i lang tid, og det er meget stabilt.
Jeg kender ikke 875P, da det er forholdsvis nyt, og mon ikke det er en
afløser for 865'eren?

Mvh
Co@ch

Fra : Kim

Dato : 17-04-05 15:27

"Coach [4130]" <coach[nospam]@[slet]lite.danmark> skrev
> Forskellig chipset.
> Jeg har kørt 865PE i lang tid, og det er meget stabilt.

ok

> Jeg kender ikke 875P, da det er forholdsvis nyt, og mon ikke det er en
> afløser for 865'eren?

aner det ikke.

Mvh Kim