CPU temp. "danser" på MSI K8N Neo2 plat.
Fra : SA

Dato : 08-04-05 07:31

Mit bundkort er lidt underlig, eller rettere temperaturføleren for CPU'en
er
lidt underlig.
Når jeg starter PC'en om morgenen, viser denne ca. 53-57 grader(idle).
Laver jeg så en flere genstarter, så falder temperaturen til 43-47
grader(idle). Og dette er helt konsekvent!

Det skal bemærkes, at systemet ellers kører fint! Og der er ikke OC' på
noget måde!

Temperaturen er målt med MBM og med MSI Corecenter, som begge måler det
samme.

Specs.

MSI K8N Neo2 platinum 54G
Amd 64 3500+ (130n)
1GB DDR400 Geil RAM
Xin Xp Pro. US.

Er det mon bare en dårlig føler, eller hvad?

/SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

It has removed 126 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : bingo

Dato : 08-04-05 15:40

On Fri, 8 Apr 2005 08:31:26 +0200, "SA" <buffalo_bill@iname.com>
wrote:

> [...]
>Laver jeg så en flere genstarter, så falder temperaturen til 43-47
>grader(idle). Og dette er helt konsekvent!

Har samme konf. som dig med hensyn til MB og Proc. Min viser om
morgenen ca. 28 ved start og ved heftigt spil i lang tid ryger den op
på 46-47. Almindelig brug (surfing på nettet) ca. 38 grader.
Målingerne læst på MSI-Corecenter. Så det lyder lidt voldsomt med dine
målinger - det bør være en fejl.
Hilsen fra Mogens