Forskellen på dual channel og alm..? (ram)
Fra : Peer

Dato : 07-04-05 23:19

Hejsa!

Jeg skal bygge en spil-maskine. Skal have 1gb pc4200 ram (ddr2). Men
skal jeg vælge 2x512mb (dual ch) eller bare 1x1gb alm. single?

Hvad er den reelle forskel i ydelse osv.?

Mvh. Peer

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 00:13

"Peer" <peer.ep@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal jeg vælge 2x512mb (dual ch) eller bare 1x1gb alm. single?
>
> Hvad er den reelle forskel i ydelse osv.?

Hej Per,

Kig på denne link - nederst på siden skulle du finde dit svar:
http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1586

Venlig hilsen
Annie

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-05 10:33

Annie skrev:

> Kig på denne link - nederst på siden skulle du finde dit svar:
> http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1586

Den er teoretisk - _meget_ teoretisk.
Denne tråd siger langt mere: