Assrock K7S41 disable integreret grafikkor~
Fra : GT

Dato : 07-04-05 00:26

Har et bundkort Assrock K7S41 hvor jeg har sat et "rigtigt" grafikkort i
istedet for
den "indbyggede".
Det "lagger" helt vildt og jeg tror det er fordi den ikke kan/har disablet
det indbyggede grafikkort..
Har leget med putere i mange år , men kan ikke se hvordan jeg disabler det
der onboard grafikkort så jeg undgår det "lagger" med det grafikkort jeg nu
har sat i istedet for..?
Har været igennem bios mange gange , men lige lidt hjælper det sku`..he he
Kender du noget til det ?

Venlig Hilsen GT

Fra : Ulrik Løye

Dato : 07-04-05 06:35

"GT" <virker.ikke@slut.prut> wrote in message
> [...]
> nu har sat i istedet for..?
> Har været igennem bios mange gange , men lige lidt hjælper det sku`..he he

Almindeligvis bliver onboard grafikchippen slået fra når man sætter et
grafikkort i - derfor er der ikke behov for en bios indstilling. Hvis du
tænker lidt over det vil du også kunne indse det usmarte ved en manuel
indstilling.

Du kan roligt udelukke at din maskine hakker i spil o.lign. pga. den
forklaring du er kommet på.

/u

Fra : GT

Dato : 07-04-05 10:23

> [...]
> indstilling.
>
> Du kan roligt udelukke at din maskine hakker i spil o.lign. pga. den

Afbryder den da automatisk den integrerede grafikchip ?
Du skulle vel aldrig ha` et link ?

GT

Fra : GT

Dato : 07-04-05 11:27

> [...]
> indstilling.
>
> Du kan roligt udelukke at din maskine hakker i spil o.lign. pga. den

Du siger "almindeligvis" ? , så det er altså ikke alle bundkort der
automatisk disabler det interne grafikkort når man putter et rigtigt i ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-05 17:20

GT skrev:

> Du siger "almindeligvis" ? , så det er altså ikke alle bundkort der
> automatisk disabler det interne grafikkort når man putter et rigtigt
> i ?

Nej. Jeg har endnu ikke mødt et der selv slog onboard-chippen fra.

Fra : Futte

Dato : 07-04-05 18:51

> Nej. Jeg har endnu ikke mødt et der selv slog onboard-chippen fra.

MSI - KM4AM-V

Futte.

Fra : GT

Dato : 07-04-05 19:27

Hvad med et MSI 7061 ??

Fra : Futte

Dato : 07-04-05 20:28

"GT" <ikke_nogen@slut.prut> skrev i en meddelelse
> Hvad med et MSI 7061 ??

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men eftersom det er samme chipset, så mon
ikke?

Futte.