Kan en P4 bundkort køre Celeron
Fra : Kim

Dato : 02-04-05 18:50

Kan en socket 775 bundkort med max bushastighed 800 mhz køre med en Celeron
D330J med 533 mhz bushastighed ???

Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 02-04-05 19:01

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan en socket 775 bundkort med max bushastighed 800 mhz køre med en
> Celeron D330J med 533 mhz bushastighed ???
>
> Mvh. Kim

Jeg vil også lige spørge til en god/stabil bundkort til Celeron D330J 533
mhz. hvilke skal man gå efter mht, chipset
Mvh. Kim

Fra : Flemming Joensson

Dato : 03-04-05 06:51

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in

> Kan en socket 775 bundkort med max bushastighed 800 mhz køre med en
> Celeron D330J med 533 mhz bushastighed ???

Ja det kan det godt.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Kim

Dato : 03-04-05 17:08

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kim" <kim014@mail.dk> wrote in

> Ja det kan det godt.
>
> /Flemming

Jeg har en ASUS P4VP-MX bundkort i min PC der står i manualen at den
understøtter pc 2100/1600 ram Hvad sker der hvis jeg sætter en blok 512 mb.
pc 3200 ram i??
Mvh. Kim

Fra : Flemming Joensson

Dato : 03-04-05 20:27

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in

> Jeg har en ASUS P4VP-MX bundkort i min PC der står i manualen at den
> understøtter pc 2100/1600 ram Hvad sker der hvis jeg sætter en blok
> 512 mb. pc 3200 ram i??

Den vil bare køre ved PC2100 hastighed - så det skulle også virke fint.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'