ASUS P5AD2-E Premium- Ram
Fra : //Rasmussen

Dato : 28-03-05 13:18

Hvad for nogle vil i smide på det MB,

evt. en der har bygget sin com på det MB, må godt smide config op :)

mvh

Dan

Fra : Sander

Dato : 28-03-05 13:50

http://uk.asus.com/products/mb/socket775/p5ad2-e-p/overview.htm

Det står da tydeligt her, og sikkert også i din manual.
Dual-Channel DDR2 533
DDR2 is the next generation memory technology to replace the current DDR.
With initial speeds from 400 and 533MHz

Eks. http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350647

Sander.

Fra : //Rasmussen

Dato : 28-03-05 15:04

ja ja, det er jeg godt klar over,m en lige som med biler, der er Lada &
Ferrari :)