via ms10000e
Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 26-03-05 21:14

Hej
Jeg overvejer at købe et via ms10000e til brug som hjemme server og
mp3 afspiller.
Det som gør ms10000e intersandt (udover at det er en 1GHz pasivkølet
eden) er at storset alt i/o forgår via pins på bordet og ikke porte
som normalt.
Men det som jeg vil spørge om er; følger der kabler med som man kan
forbinde mus/tastatur/tv/usb/lyd/... til bordet, hvis ikke skal man
så lave dem selv eller ar det muligt at købe dem et sted i danmark?

--
Rasmus Meldgaard

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 26-03-05 21:19

> [...]
> forbinde mus/tastatur/tv/usb/lyd/... til bordet, hvis ikke skal man
> så lave dem selv eller ar det muligt at købe dem et sted i danmark?

Jeg har et 800 Mhz passivt kølet board fra VIA. Der er kun net og vga som
stik, resten er på boardet som pins. Der var følgende kabler med:

mus og keyboard.
std. IDE

und nix weiter. Jeg købte dog ikke boardet men har fået det som
preproduktion hos VIA. Det så dog meget almindeligt ud, kom i en lille kasse
med manual, cd, kabler, osv. Lignede noget man køber i en butik, så jeg tror
med stor sandsynlighed ikke du får kabler til alle udtag. Hvor de så kan
købes aner jegikke.

Thomas