Tv tuner kort
Fra : Jens Peter Sørensen\~

Dato : 12-05-05 20:56

Hej

Jeg er ved at overveje at udskifte min gamle VHS maskine med en pc med
tuner
kort.
Men kan man distribuere sine optagelser vha sin antenne kabling i huset ,
eller kræver det at man kabler huset om med s-vhs kabler eller scart
kabler
eller hvordan kan man få sine optagelser set i "hele huset"

Mvh

Jens Peter Sørensen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : zczc

Dato : 13-05-05 00:24

"Jens Peter Sørensen(A)" <basti@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kabler
> eller hvordan kan man få sine optagelser set i "hele huset"

Med denne enhed:
http://www.dlink.dk/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYKOhST9vhLPG3yV3oU4t8hKltbNlwaaRp7jwlEz2onGQTo48EB9fjzKfgK0kUsOPeZg==