V: MB, Processor og køler
Fra : David

Dato : 11-05-05 15:25

Hej NG

Jeg er ved at blive mere og mere vild efter at opgradere, jeg ville så
høre
hvad man ville kunne få for et Asus A7V333-X som aldrig har haft nogle
problemer, så er der en Athlon Athlon XP 2400+ T-bred og en Thermaltake
viking CPU køler.

Med venlig hilsen
David

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-05-05 21:45

David wrote:
> [...]
> hvad man ville kunne få for et Asus A7V333-X som aldrig har haft nogle
> problemer, så er der en Athlon Athlon XP 2400+ T-bred og en Thermaltake

jeg har næsten det samme liggende, plus SB Live, 256 MB RAM, Geforce 3,
og en PSU

Jeg vil skyde på, at du får de 3 dele kan få et sted mellem 400 og 600
kr alt efter hvor heldig du er

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-05-05 22:00

David wrote:
> hvad man ville kunne få for et Asus A7V333-X som aldrig har
> haft nogle problemer, så er der en Athlon Athlon XP 2400+ T-bred
> og en Thermaltake viking CPU køler.

Mit umiddelbare bud er:
Bundkort: Ca. 150kr (et Asrock kan fåes med SATA og RAID til kr 245,-)
CPU: ca. 200kr
Køler: Ca. 50kr

Så, ligesom vil jeg gætte på kr 400,- da et nyt sæt med samme
specifikationer vil kunne erhverves for under det dobbelte...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-05-05 14:26

David skrev:

> hvad man ville kunne få for et Asus A7V333-X som aldrig har haft nogle

Vurderingsspørgsmål hører til i markedsgrupperne, også selvom man ikke
ønsker at sælge...