Se Tv i aften vedr. PC m.v. i Aldi
Fra : john

Dato : 10-05-05 13:32

DR1 kl. 21.25
mvh john

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-05-05 14:50

"john" <johniussen@hotmail.com> crashed Echelon writing
news:4280a9bc$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> DR1 kl. 21.25
> mvh john

dk.opslag medmindre du har mere at fortælle-

--
Bjarke Andersen

Fra : Hauge

Dato : 10-05-05 15:24

Hej
Bjarke Andersen wrote:
> dk.opslag medmindre du har mere at fortælle-

Og skal du absolut skrive om hvilke grupper der er til hvad, så plejer man
at FUTe til dk.admin.netikette bagefter, for ikke at fylde den her gruppe
med snak om det.
Så det gør jeg hermed.

Mvh Hauge

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-05-05 15:48

> [...]
> at FUTe til dk.admin.netikette bagefter, for ikke at fylde den her gruppe

Og jeg vælger at overtræde den FUT.
Det er fuldstændig tåbeligt at smide alt over i dk.admin.netikette hver gang
der er en lille overtrædelse.
Smid da for pokker debatten derover hvor den hører til, nemlig i dk.opslag.
Sådan! Så er det gjort..

Mvh
Benjamin

Fra : john

Dato : 10-05-05 18:05

Ja ja. Det kan jo smutte.
Alle kan vel fejle.
Så.
Undskyld, undskyld , undskyld i bedste Andres Fogh stil
john

Fra : Peter T.

Dato : 10-05-05 16:00

john leverede følgende historie fra de varme lande:

> DR1 kl. 21.25

Okay.

Og dog... Det er naturligvis DR-Kontant, som har lavet _endnu_ et
luderjournalistisk indslag om en enkelt kundes skandaløst dårlige
erfaring med Aldis garantiservice. Og nu gider jeg pludselig alligevel
ikke se det. For DR-Kontant er simpelthen usmagelig ringe
journalistisk imho.

--
Peter T.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 10-05-05 18:36

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaring med Aldis garantiservice. Og nu gider jeg pludselig alligevel
> ikke se det. For DR-Kontant er simpelthen usmagelig ringe

Ja det er efterhånden lidt tyndbenede historier de kommer med.
Mht Aldis garantiservice, så har jeg personligt kun gode erfaringer
(ligesom andre jeg kender som også har haft brug for den)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-05-05 21:33

Peter T. wrote:

> [...]
> erfaring med Aldis garantiservice. Og nu gider jeg pludselig
> alligevel ikke se det. For DR-Kontant er simpelthen usmagelig ringe

Nogen der kan give et kort resume af hvad det handlede om? Jeg havde godt
set det i tv-oversigten, men fik det ikke set.

Søren

Fra : Jens Knudsen

Dato : 10-05-05 22:00

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:428119df$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

www.dr.dk/kontanten og læs svaret der

Fra : Peter T.

Dato : 11-05-05 07:16

Søren Nielsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nogen der kan give et kort resume af hvad det handlede om? Jeg
> havde godt set det i tv-oversigten, men fik det ikke set.

Jeg så det alligevel. Aldi benytter sig af et firma, der hedder
Comp@re Support til reklamationer over deres solgte IT-udstyr. Og en
køber af en medion-bærbar og en anden køber af en medion-fladskærmstv
havde haft deres hyr med Comp@re, da deres defekte hardware blev sendt
afsted til dem. Så alt i alt skyldes miseren ikke Aldi, men det
benyttede computerværksted - Comp@re Support, da de havde rodet rundt i
det.
Der blev så stillet spørgsmål ved Aldis fremgangsmåde ved
reklamationer, da kunderne skal tage kontakt til Comp@re og ikke Aldis
egne butikker.

--
Peter T.