HP 5510 og FPS-3003 printserver
Fra : John Tornhøj \(68665~

Dato : 10-05-05 09:33

Hej

Jeg har ovenstående konfiguration.

Jeg kan godt få printeren til at virke med usbstik, men hvis jeg tilslutter
den med printserveren går det ikke.

Printserveren genkender printeren, men når den spørger efter printerdriver
kan jeg ikke finde den rigtige .inf fil.

Er der en der kan hjælpe, evt med den korrekte .inf fil.

Med venlig hilsen

John Tornhøj

Fra : Hans

Dato : 10-05-05 10:04

John Tornhøj (686655) wrote:
> [...]
> printerdriver kan jeg ikke finde den rigtige .inf fil.
>

> Er der en der kan hjælpe, evt med den korrekte .inf fil.

Såvidt jeg kan se er din printer ikke understøttet sammen med
printerserveren:

http://www.snapper.net.nz/proddetail.asp?cat_id=219&prod_id=4010

Der er et link på siden som hedder "Read more about the FPS-3003", og heri
er listen over alle de understøttede HP printere.

Hans

Fra : John Tornhøj \(68665~

Dato : 10-05-05 15:07

Hej

Jeg har fået det til at virke. Dog ikke specielle funktioner. Kun alm
printer og alm scanner funktionalitet.

--
---
Regards