HP PSC 500 printer ikke?
Fra : Olsen

Dato : 10-05-05 07:21

Skal onsdag kigge på naboens printer HP PSC 500 der scanner, kopier etc.
perfekt, men printer ikke (?)

Han kører med xp som jeg kender fint og kan tjekke, men er der noget
specifikt for denne printer som jeg skal være opmærksom på?

\Olsen

Fra : Olsen

Dato : 10-05-05 07:28

Olsen wrote:
> Skal onsdag kigge på naboens printer HP PSC 500 der scanner, kopier etc.
> perfekt, men printer ikke (?)

Sorry, den SCANNER ikke. Melder ingen forbindelse til printer.
Regner med at det er et driver problem kombineret med problem med at finde
et scannerprogram.
Eller?

\Olsen

Fra : KNI

Dato : 10-05-05 10:46

Det er helt sikkert kablet der er problemmet, du skal prøve at andet som kan
bruges til "flere vejs" forbindelse. Et normalt printerkabel har kun et vejs
forbindelse.

Kni

Fra : Kristian Andersen

Dato : 10-05-05 19:22

> [...]
>
> Han kører med xp som jeg kender fint og kan tjekke, men er der noget
> specifikt for denne printer som jeg skal være opmærksom på?

Prøv at se på www.hp.dk Print og multifunktionsprodukter > Support &
Drivere > Solve a problem

Printer porten skal vist nok helst stå til ECP mode

--
Kristian

Fra : Olsen

Dato : 11-05-05 09:08

Opfølgning:

Det viste sig at han blot skulle åbne Tilbehør=>Guiden scanner..

så åbnede det hans fotoeditor og alt funkede.

\Olsen