512 MB single side/bank DDR400, hvilke og ~
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 07-05-05 19:48

Hejsa

Jeg vil gerne købe nogle 512 MB single side/bank DDR400 moduler, men er der
nogle, der ved hvilke, der single side/bank? Eller evt. hvordan jeg selv kan
finde ud af det, uden at skulle maile og spørge dem alle?

mvh Frank

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-05-05 20:43

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> writes:

> [...]
> nogle, der ved hvilke, der single side/bank? Eller evt. hvordan jeg selv kan
> finde ud af det, uden at skulle maile og spørge dem alle?

For Kingston memory kan du finde den slags oplysninger på deres hjemmeside
http://www.kingston.com

Jeg er dog ikke sikker på om man kan få SS/SB 512MB moduler. Hvorfor
har du behov for specifikt SS/SB?

Kai

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 07-05-05 21:02

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> For Kingston memory kan du finde den slags oplysninger på deres hjemmeside
> http://www.kingston.com

Jeg kan ikke umiddel bart finde ud af det. De skriver noget med single og
double rank (ikke bank), samt noget med 4 bank (troede ikke at der kunne
være mere end to banks i en klods).

> Jeg er dog ikke sikker på om man kan få SS/SB 512MB moduler. Hvorfor
> har du behov for specifikt SS/SB?

Jeg vil gerne være sikker på at jeg senere kan opdatere 2x512 MB til 4x512
MB uden at de skal køre langsommere (athlon 64 (evt. venice)).

mvh Frank