Batterier til Archos MP3-Recorder.
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 15:10

Hej ...

Jeg har en 20 GB Archos Jukebox MP3 Recorder, hvor batterilevetiden på de
medfølgende 4 genopladelige batterier er ved at være rigtig dårlig. Jeg
skrev til Archos, men fik nogle (lamme, synes jeg) svar som kan ses
nedenfor.

Spørgsmålet er, om nogen her kan hjælpe??

Der står ingen kapacitet på de medfølgende batterier og mit spørgsmål er, om
jeg kan købe hvilke som helst NiMH-batterier (ex. 2200 mAh) - og videre,
(som kan læses i de mails til Archos - trods mit ringe engelsk) om de så vil
blive fuldt opladte. Jeg har engang hørt noget om, at apparater, hvor
batterierne sidder i mens opladning, kun kan oplade til en vis kapacitet
(ex. kun til 1300 mAh selvom batterierne har en kapacitet på 2000 mAh). Har
dette noget på sig - og i bekræftende fald, hvad gør jeg så med min player?

Kh. John

Mr Quist,

Unfortunately, we cannot provide for replacement batteries since carriers do
not allow us to send this type of material but with the original product,
the unit must be rerturn in our wokshop and change directly by our
technical.

Regards

Archos Customer Service
customer-service.eu@archos.com

Fra : zczc

Dato : 09-05-05 10:49

Da jeg købte min Archos Jukebox var der fire *ekstra* batterier med.
Find dine ekstra batterier frem, og brug dem

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 16:02

"zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i en meddelelse
> Da jeg købte min Archos Jukebox var der fire *ekstra* batterier med.
> Find dine ekstra batterier frem, og brug dem

Jer er overbevist om, at jeg allerede havde brugt dem, hvis jeg havde haft
nogle *extra*!

Nogen, som ved hvilke jeg kan bruge?

Kh. John