Tv/Video kort m. MPEG Encoder
Fra : N

Dato : 04-05-05 23:49

Hej gruppe.

Leder med lys og lygte efter et TV/Video kort der benytter hardware mpeg
encoding.
Har set på Hauppauge PVR 350, men dette kort har åbenbart ikke text-tv.
Dette er dog ikke et must, men ville da være lækkert.
Har for tiden et medion kort købt i aldi, men dette kort sucks hvad angår
optagelser.
Er glimrende til at se tv, text-tv og høre radio på. Men jeg har nogle gamle
videooptagelser jeg gerne vil have gemt på DVD.
Og til dette kan aldi kortet bare ikke følge med hvis kvaliteten skal være i
top. Og så har det en irriterende bagside med at forskyde billed og lyd.

Har I i gruppen nogle oplagte emner jeg bør nær studere?

Allan

Fra : TPN

Dato : 05-05-05 00:20

> [...]
> i top. Og så har det en irriterende bagside med at forskyde billed og lyd.
>
> Har I i gruppen nogle oplagte emner jeg bør nær studere?

Hej

Jeg har et Hauppauge PVR 350 kort og der er text-tv foruden en masse andre
lækre sager.
Jeg kan varmt anbefale dette kort.

Tomas

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-05-05 15:45

TPN wrote:
> Jeg har et Hauppauge PVR 350 kort og der er text-tv foruden
> en masse andre lækre sager.
> Jeg kan varmt anbefale dette kort.

Dette kort ville jeg også pege på.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Edmund

Dato : 05-05-05 18:44

TPN wrote:

> Jeg har et Hauppauge PVR 350 kort og der er text-tv foruden en masse
> andre lækre sager.
> Jeg kan varmt anbefale dette kort.

Eller et pvr 150 hvis man ikke har brug for TV udgangen

--
Mvh Edmund