Laserprinter Brother 1450 sviner på 1. ark
Fra : TGJ

Dato : 03-05-05 08:02

Hej,

Printeren sviner kun på første ark.
Har prøvet at rense scannervinduet samt koronatråden.

Nogen der kan hjælpe?

Thomas

--
Fjern "REMOVE-THIS" ved svar på mail

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-05-05 18:18

TGJ wrote:

> Printeren sviner kun på første ark.
> Har prøvet at rense scannervinduet samt koronatråden.
>
> Nogen der kan hjælpe?

Brother har en rigtig god support på tlf 43 31 31 90, men mon
ikke det er tromlen der skal skiftes?
- Har du kørt en status ud på den?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : TGJ

Dato : 04-05-05 19:35

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Brother har en rigtig god support på tlf 43 31 31 90, men mon
> ikke det er tromlen der skal skiftes?
> - Har du kørt en status ud på den?

ja, ca 4000 ark.

Er det ikke lidt tidligt?

Thomas

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-05-05 11:16

TGJ wrote:

> ja, ca 4000 ark.
>
> Er det ikke lidt tidligt?

Jo, hvad sagde Brothers support?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : - ZULU -

Dato : 06-05-05 08:25

hvordan kører man en status, har selv en 1430, kan man gøre det på den også?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-05-05 19:20

- ZULU - wrote:
> hvordan kører man en status, har selv en 1430, kan man gøre
> det på den også?

Ja, men kan ikke lige huske hvordan, prøv at se i manualen:
http://www.brother.com/pub/printer1430doc/HL1430_UG_Dan_ver1.pdf

Eller ring til Brother på tlf 43 31 31 90.

Måske skal man holde menu-knappen nede når man tænder den
ellers kan man trykke sig frem til det i menuen....

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : TGJ

Dato : 06-05-05 19:30

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse
> hvordan kører man en status, har selv en 1430, kan man gøre det på den
> også?

Startknap->Printer/Fax-->Højreklik på printer og vælg
udskriftindstaillinger-->vælg support og vælg udskriv konfiguration

Thomas

P.S. Driver er ver 1.42

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : TGJ

Dato : 12-05-05 21:11

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, hvad sagde Brothers support?

Har snakket med Brother support. Kørte printerkonf (sluk, hold knap inde,
tænd, vent til kun ready knap lyser og slip)
Havde toneren ude og satte den ind igen. Hun spurgte mig om jeg havde en
vægt til at veje toneren.
Hvis den vejede mellem 720 og 750 g var toneren færdig. Har ikke vejet
den,
men den vejer mere.

Nu virker det hele,såååå (periodisk fejl ?)

Thomas

P.S. Meget tilfreds med deres support

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-05-05 09:29

TGJ wrote:
> P.S. Meget tilfreds med deres support

Det er en af fordelene ved at købe hos Brother, de yder livstidssupport
på Deres produkter.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : pm

Dato : 18-05-05 21:55

Helt enig i nedenstående...... næste printer bliver osse en Brother

PM