Skal jeg betale for hver MB????
Fra : Peter Ericson

Dato : 29-05-01 16:05

Jeg har haft TDC netekspres 256/128 i et halvt år nu, og og da der kom en
regning på kun 299 om måneden var jeg glad, det kostede noget mere før,(kan
ikke huske hvormeget) men, nu læser jeg på deres hjemmeside at der er noget
nyt, men MB-afregning, som koster 299 om måneden, og ubegrænset forbrug
449,- så sprøgsmålet er skal jeg betale for hver MB, fordi jeg downloader en
del GB om måneden.

Mange tak for jeres svar på forhånd

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-05-01 17:17

"Peter Ericson" <komlom@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> så sprøgsmålet er skal jeg betale for hver MB, fordi jeg downloader en
> del GB om måneden.

Nej. Netexpres er med frit forbrug. Du har læst om Bredbånd|ADSL

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Peter Ericson

Dato : 29-05-01 20:27

ups, det har du da helt ret i, jeg var bare lidt bekymret. tak for dit svar