Boote fra USB stik/kort/drev
Fra : dk_sz

Dato : 28-04-05 22:49

Jeg havde brug for http://www.terabyteunlimited.com/bootitng.html
til en computer uden floppy drev. Jeg kan ganske vist brænde en cd
(og vil gøre nu) - men filosoferede om nogen havde erfaring med
ovenstående? (bruge BootIT NG fra et usb kort/stik - 128MB her)

mvh
Thomas

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 28-04-05 23:09

"dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> (og vil gøre nu) - men filosoferede om nogen havde erfaring med
> ovenstående? (bruge BootIT NG fra et usb kort/stik - 128MB her)

Hvis bundkortet kan boote fra usb.. så skal du sådan set bare formatere den
med /s (med system filer) i dos/windows så kan den bootes på.
Så jeg tror ikke du får brug for noget ekstra software.

Mvh Morten Fjendbo

Fra : dk_sz

Dato : 30-04-05 10:10

> Hvis bundkortet kan boote fra usb.. så skal du sådan set bare formatere
> den med /s (med system filer) i dos/windows så kan den bootes på.

Jeg havde lige en hjerne meltdown. Anyways - det vist fordi
BootIT NG laver sit eget iso halløj (også for floppy'en...)
- derfor kunne det ikke bringes til at virke på USB tror jeg.
Løsningen var jeg brændte en CD - og så funkede det.

mvh
Thomas