kan man øge hastigheden på tast. & mus
Fra : Johnny B 2000

Dato : 28-04-05 22:19

jeg mener at have hørt at man kunne gøre mus og tastatur hurtigere
(reaktionstid/dpi på musen)

men kan ikke huske hvor i winXP det skulle gøres

nogen der ved det ?

har MX3100 fra Logitech

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : h.r

Dato : 29-04-05 00:34

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (reaktionstid/dpi på musen)
>
> men kan ikke huske hvor i winXP det skulle gøres

start---kontrolpanel--Printere og anden hardware---mus

Fra : zczc

Dato : 29-04-05 08:21

"h.r" <tykkedyr@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> start---kontrolpanel--Printere og anden hardware---mus

Nyt kontrolpanel?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-04-05 01:15

Johnny B 2000 wrote:
> [...]
> (reaktionstid/dpi på musen)
>
> men kan ikke huske hvor i winXP det skulle gøres

Hvis du taler om at hæve opdateringsraten, kan du gøre dette ved at
hacke lidt rundt i usbport.sys med en HEX editor og få den til at
opdatere fx 250 eller 500 gange pr sekund i stedet for de standard 125
gange.

Men vær opmærksom på at musemarkøren bliver langsommere af det, så musen
ikke bevæger sig så hurtigt.

http://www.warleagues.com/viewnews.asp?view=45&page=1

Fra : Brian Lund

Dato : 29-04-05 14:30

> [...]
> gange.
>
> Men vær opmærksom på at musemarkøren bliver langsommere af det, så musen

Så kan man så bare sætte hastigheden på markøren op ;)

> http://www.warleagues.com/viewnews.asp?view=45&page=1

Virker ikke i Windows 2000 :(
Og man kan ikke finde "mouserate switcher beta 0.3" på nettet, samtlige
links på google fører til døde links, 404 eller downloads som er blevet
fjernet... Utroligt!

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 29-04-05 15:51

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev:

>Og man kan ikke finde "mouserate switcher beta 0.3" på nettet, samtlige
>links på google fører til døde links, 404 eller downloads som er blevet
>fjernet... Utroligt!

Hvorfor vil du have beta-versionen?

http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/USB-Mouserate-switcher.shtml

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Brian Lund

Dato : 30-04-05 19:28

> Hvorfor vil du have beta-versionen?

http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/USB-Mouserate-switcher.shtml

Som jeg skrev, virker den ikke i Windows 2000...!
(Det står også i readme + når man kører programmet i 2k, jeg har prøvet...)

Brian