Nogen som har bestilt hardware og modtaget~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 28-04-05 17:46

Hej

Jeg bestilte nogle ting i går, og fik tilsendt et stregkodenummer om
aftenen, men her, næsten et døgn efter er der stadig intet registreret.

http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do?&i_stregkode=DH203689925DK

Jeg ringede til postDK som sagde at de havde nogle problemer med deres
samlebånd på Taulov pakkecenter, så man ikke kunne regne med at modtage
noget idag...

Har andre oplevet det samme?

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 18:15

Esben von Buchwald wrote:
> [...]
>

> Jeg ringede til postDK som sagde at de havde nogle problemer med deres
> samlebånd på Taulov pakkecenter, så man ikke kunne regne med at modtage

Det er _tit_ at den track&trace der er bagud, jeg sender ganske ofte
pakker ud og T&T er tit synderligt langt bagud. nogle gange er pakken
først dukekt op derpå når den er modtaget i den anden ende.

PostDK's service halter seriøst fra tid til anden, omkring påske
oplevede jeg over en uges levering på en stabel pakker...

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 28-04-05 20:16

Jeg ringede til dem i dag, fordi jeg undrede mig over der ikke var
anført noget, og de sagde netop det med at de sorterede alle pakker
manuelt i taulov pakkecenter (som åbenbart er jyllands postcentrum) i dag.

Jeg kan så se nu at den er ankommet til københavn, det er godt nok
dårligt at de - når butikken for en gangs skyld sender lortet til tiden
- ikke kan levere... jeg burde brokke mig og kræve portoen tilbagebetalt
når de ikke levere op til den dag til dag levering jeg har betalt for

Fra : Nicolai

Dato : 30-04-05 00:58

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message

> [...]
> levere... jeg burde brokke mig og kræve portoen tilbagebetalt når de ikke
> levere op til den dag til dag levering jeg har betalt for

Hvem har lovet dig levering fra dag til dag?

Nic

Fra : Jens G

Dato : 28-04-05 20:36

On Thu, 28 Apr 2005 18:45:48 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

>Jeg bestilte nogle ting i går, og fik tilsendt et stregkodenummer om
>aftenen, men her, næsten et døgn efter er der stadig intet registreret.

At man modtager T&T nummeret betyder ikke nødvendigvis at forretningen
har afsendt pakken. .

Jeg har oplevet at en forretning ikke kunne overholde en lovet
leveringstid, og efter henvendelse modtog jeg et T&T nummer som tegn
på at pakken var sendt. Det var den bare ikke, idet den først blev
registreret hos postdk flere dage senere. Forretningen ville efter min
mening bare købe sig lidt tid, ved at prøve at bilde mig ind at de
havde sendt.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært