Pc til 8000,-
Fra : Henrik

Dato : 26-04-05 09:18

Min nevø er lige blevet konfirmeret og leder nu efter en ny pc med
fladskærm.

Kravene er:

1 gb ram
min. 120 gb sata HD
godt grafikkort, der kan håndtere spil som doom 3 og CS ( i acceptabel
tilstand - ingen grund til overkill)
17" fladskærm
kabinet og skærm skal være i sort design
cd drev

Kan det lade sig gøre til 8000,- ?

hvis ja, hvor ?

Mvh

Henrik

Fra : Hansen

Dato : 26-04-05 09:29

"Henrik" <dj@FJERNhappyhenrik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilstand - ingen grund til overkill)
> 17" fladskærm
> kabinet og skærm skal være i sort design

Har du selv undersøgt noget som helst?

Fra : Henrik

Dato : 26-04-05 09:37

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote in message

> Har du selv undersøgt noget som helst?

Ja jeg har, men jeg har sgisme ik så meget forstand på det.... især det med
grafikkortet.... :(

Så jeg håber på lidt hjælp... :)

Henrik

Fra : Jesper Andersen

Dato : 26-04-05 11:45

Hej..

Gå ind og kig på www.dell.dk ,de har lidt at vælge imellem til omkring den
pris.!! Har selv lige bestilt en dell computer..

mvh.
Jesper

Fra : Henrik

Dato : 26-04-05 12:10

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Gå ind og kig på www.dell.dk ,de har lidt at vælge imellem til omkring den
> pris.!! Har selv lige bestilt en dell computer..

God ide - det prøver jeg - takker

Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 27-04-05 00:49

> God ide - det prøver jeg - takker

Og når du så har fundet en PC med nogen specs, så går du ind på
www.edbpriser.dk og finder en tilsvarende og sparer en masse penge!

Hvis du kan klare en selvbygger kan jeg da sagtens komme med en masse gode
forslag :)
Et Geforce 6600 GT er vist et udemærket valg...

Brian

Fra : Nicolai

Dato : 26-04-05 12:22

http://www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-std/pc-std1a/pc-office-p4c2k8.html

Med et 6600GT grafikkort og 1GB ram giver en fremragende og stabil
spillemaskine for 6094,-

Derudover kommer skærmen :)

Ovenstående har jeg solgt 5-10 af til omgangskredsen de sidste 6-9 måneder -
men stor succes.

Og nej, jeg har intet med proconsult at gøre - der er garanteret lidt at
spare hvis du samler selv.

Fra : Ejnar Jensen

Dato : 27-04-05 07:30

> [...]
>tilstand - ingen grund til overkill)
>17" fladskærm
>kabinet og skærm skal være i sort design

Hejsa.

Det kan kun anbefales, at der købes min 19" skærm!!.

Mvh.
Ejnar.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-04-05 15:52

Ejnar Jensen wrote:

> Det kan kun anbefales, at der købes min 19" skærm!!.
>

> Mvh.
> Ejnar.

Hvorfor?

Søren

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 27-04-05 16:14

Ejnar Jensen <ejnars@pc.dk> skrev:

>Det kan kun anbefales, at der købes min 19" skærm!!.

Det er vel smag og behag.

Personligt vil jeg hellere have en 17". Jeg synes 19" er for stort, og
det er ikke på grund af prisen. Prismæssigt er der efterhånden ikke så
stor forskel.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard