dvddrev til laptop (slot-in)
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-04-05 11:12

findes der et dvd-drev til bærbare som ikke har skuffen, men kun sprækken
hvor sdkiven skydes ind og ud? Jeg mindes at pioneer lavede dem i 5,25"

Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-05 12:00

Thomas Smedebøl skrev:

> findes der et dvd-drev til bærbare som ikke har skuffen, men kun

dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-04-05 12:10

> dk.edb.hardware.baerbar

Tjoh - men eftersom jeg ikke skal bruge det i en bærbar, men i en mini-itx,
er det vel fint nok at spørge her :þ

mvh Thomas

Fra : Anders Pedersen

Dato : 22-04-05 13:04

On Fri, 22 Apr 2005 13:10:00 +0200, Thomas Smedebøl wrote:

> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Tjoh - men eftersom jeg ikke skal bruge det i en bærbar, men i en mini-itx,
> er det vel fint nok at spørge her :þ

Så er gruppen
dk.edb.hardware.drev.dvd

--