CPU??
Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-04-05 10:32

Hej alle....

Er der nogle di den her gruppe, der har erfaringer med en Intel pentium 4
550 HT 3.40 ghZ???

mvh.
Jesper

Fra : Myt

Dato : 22-04-05 11:06

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle....
>
> Er der nogle di den her gruppe, der har erfaringer med en Intel pentium 4
> [...]

Det er det nok

Myt

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-04-05 11:54

> [...]
> Hej alle....
>
> Er der nogle di den her gruppe, der har erfaringer med en Intel pentium 4

Ja

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-05 11:55

Jesper Andersen skrev:

> Er der nogle di den her gruppe, der har erfaringer med en Intel
> pentium 4 550 HT 3.40 ghZ???

Hvad vil du vide?

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-04-05 12:02

Om den er god??

mvh.
jesper

Fra : Myt

Dato : 22-04-05 12:21

> Om den er god??
>
> mvh.
> jesper

Ikke til at grave kartofler op med, der til er den for lille
Undskyld, jeg kunne ikke lade være. Du må være noget mere uddybende i dine
spørgsmål, ellers ved folk ikke hvad de skal svare.

Myt

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-04-05 14:07

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Om den er god??
>
> mvh.
> jesper

Ja.

Og det blev du så nok ikke meget klogere af ;)

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-05 15:46

Jesper Andersen skrev:

> Om den er god??

Til hvad?

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-04-05 17:03

Til lidt af hvert!!! både spil, billeder, internet, altså faktisk alt.!!!

mvh.
Jesper

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-04-05 17:49

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Til lidt af hvert!!! både spil, billeder, internet, altså faktisk alt.!!!
>
> mvh.
> Jesper

Nåe så kom det ;)

Ja min klare det hele til UG++

Kurt

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-04-05 18:07

Jesper Andersen wrote:

> Til lidt af hvert!!! både spil, billeder, internet, altså faktisk alt.!!!

Til billeder og internet er nærmest hvad som helst nok. Bare sørg for at
maskinen har min. 512 MB RAM, så er du godt kørende.

Til spil kan det vel ikke rigtigt blive vildt nok (især grafikkortet), så
der vil den store P4 sikkert gøre en god indsats. Vær dog opmærksom på AMDs
Athlon 64 der er en stærk(ere?) konkurrent til Intelen.
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2275&p=10

Til at sørge for at elmåleren snurrer, er P4'eren særlig god

--
Mvh. Lars

Skriv under det du kommenterer og fjern resten.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-05 18:28

Jesper Andersen skrev:

> Til lidt af hvert!!! både spil, billeder, internet, altså faktisk
> alt.!!!

Tja, det eneste den ikke er god til er, at spare el. Der er Athlon 64
med Winchester-kerne i en klasse for sig.

Winchesterne giver mere ydelse og mindre elforbrug (end P4) på samme
tid.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-04-05 18:29

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev:

>Til lidt af hvert!!! både spil, billeder, internet, altså faktisk alt.!!!

> [...]

Til hvilke spil?

Kunne du ikke skrive under det du svarer på, det bliver noget rod det
andet!

Eksempel:
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-04-05 12:02

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvad vil du vide?

Det kan du da læse dig til :)

--
Mvh. Lars, der ikke har erfaring med Pentiun 4'ere