Mindste USB2.0 512MB "memory-pen" ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 19-04-05 20:31

Ja, den skal være fysisk lille, have min 512 MB
og have USB2.0 Hispeed overførsel.

Har kig på en Sandisk Cruzer, men de får totalt dårlige
anmeldelser...de flopper på overførselshastighed.

Hvad har i ?

Venligst, Bo Andersen.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 19-04-05 23:14

On Tue, 19 Apr 2005 21:30:36 +0200, "Bo Andersen"
<qwertydotcom@hotmail.com> wrote:

>Ja, den skal være fysisk lille, have min 512 MB
>og have USB2.0 Hispeed overførsel.

Fås næppe mindre end sådan en her:
http://www.livingroom.org.au/photolog/accessories/sandisk_demonstrates_highly_innovative_sd_memory_card_with_builtin_usb_connectivity.php
Skulle komme på markedet i løbet af april

Fra : hisl

Dato : 20-04-05 20:49

Jeg er meget glad for min Iomega, den fylder det yderste led på min
tommelfinger..

vh/Henrik

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-04-05 21:09

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> wrote:

>Ja, den skal være fysisk lille, have min 512 MB
>og have USB2.0 Hispeed overførsel.

Performance's (A-data) nye PD8 serie er fiks og lynhurtig - men prisen
er selvfølgelig derefter: 500 kroner for 512 Mb, 800 for 1GB.

Fås bl.a. hos www.prcdata.dk

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall