Sandberg USB hub(med strømforsyning): Uken~
Fra : Steffen

Dato : 13-04-05 08:45

Hej

Jeg har købt en sådan en 4 ports USB hub og når jeg tilslutter den min
bærbar(Dell Inspiron 5160, XP Home) får jeg at vide, at det er en ukendt
enhed og at der ikke er installeret nogen driver til. Der følger ingen
driver med og den burde jo bare være til at plugge i.

Jeg har prøvet at opdatere med windows update, men der var ingen drivers, så
er er det muligt at hente drivers andre steder?

Mvh

Steffen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-04-05 08:53

"Steffen" <SBS@REMOVETHIS.city.dk> skrev

> [...]
> enhed og at der ikke er installeret nogen driver til. Der følger ingen
> driver med og den burde jo bare være til at plugge i.

Virker den, er der hul igennem?

Ellers prøv at vælge noget med generisk eller standard USB hub eller noget i
den retning. Du skal gøre det manuelt.

Har du opdateret til SP2. XP har jo en del problemer med USB, hvis man ikke
opdaterer til SP2.

Claus

--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : andropov

Dato : 13-04-05 11:12

On Wed, 13 Apr 2005 09:52:57 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>den retning. Du skal gøre det manuelt.
>
>Har du opdateret til SP2. XP har jo en del problemer med USB, hvis man ikke

Til gengæld kan SP2 give problemer med nogle netkort...

Fra : Fynbo

Dato : 13-04-05 08:57

"Steffen" <SBS@REMOVETHIS.city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at opdatere med windows update, men der var ingen drivers,
> så er er det muligt at hente drivers andre steder?

Ifølge deres supportside skal du ringe til dem
hvis du ikke kan finde driveren på din Windows cd eller i Windowsmappen.
Telefon 7026 3500..

Held og lykke.

Fynbo

Fra : Steffen

Dato : 13-04-05 11:08

"Fynbo" <invalid.m@il.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Ifølge deres supportside skal du ringe til dem
> hvis du ikke kan finde driveren på din Windows cd eller i Windowsmappen.

Tak for det, det prøver jeg.

Mvh

Steffen