PSU og kabinet
Fra : Jeppe Høiby

Dato : 11-04-05 00:34

Jeg er på udkig efter et nyt kabinet og en ny strømforsyning.

Min indmad er som følger:
Gigabyte GA-K8NXP-9
Athlon64 3500+
2x512MB Kingston HyperX
Sapphire Radeon X850XL
Seagate 7200.8 250GB SATA
DVD-brænder
DVD-ROM
+ nogle USB-enheder; scanner, PodXt, card reader.

På sigt vil jeg sætte nogle flere diske i, måske op til 6 stk.

En 400W strømforsyning vil vel kunne klare dette?

Når man taler om SATA-strømstik, kan man så gå ud fra at der kan sidde 2
diske pr. stik?

Hvilke strømforsyninger har mange strømstik, er meget støjsvag/lydløs,
og er bygget solidt? Prisen er ikke så vigtig, jeg vil bare have en
ordentlig kvalitet.

Mht. kabinet, så skal der være plads til ovenstående hardware, og der
skal være god luftgennemstrømning, så tingene holdes kølige. Igen er
kvaliteten vigtigere end prisen.

Jeppe Høiby

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 14-04-05 12:14

Jeppe Høiby wrote:
> Jeg er på udkig efter et nyt kabinet og en ny strømforsyning.

Virkelig ingen bud på dette?

Fra : Khawk

Dato : 04-05-05 17:12

> Hvilke strømforsyninger har mange strømstik, er meget støjsvag/lydløs,
> og er bygget solidt? Prisen er ikke så vigtig, jeg vil bare have en
> ordentlig kvalitet.
mht strømforsyning kan du kigge på disse sider:
http://forum.pcmech.com/showthread.php?s=&threadid=98650
http://forum.pcmech.com/showthread.php?t=101151

mvh
Kim