min HD er 50 grader varm ..
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-04-05 19:36

Hejsa,

Min ene HD er 40 grader varm, den anden 50 grader varm og min CPU (ældre
1200 mhz) er 40 grader varm. Er det ikke lige i overkanten?

ras

Fra : Brian Lund

Dato : 10-04-05 22:36

> Hejsa,
>
> Min ene HD er 40 grader varm, den anden 50 grader varm og min CPU (ældre
> 1200 mhz) er 40 grader varm. Er det ikke lige i overkanten?

Harddisk på 50 grader; jo
CPU på 40 grader; nej

En lydløs 80mm blæser kan gøre meget ved dét!

Brian

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-04-05 17:17

Rasmus Carlsen wrote:
> Hejsa,
>
> Min ene HD er 40 grader varm, den anden 50 grader varm og min CPU (ældre
> 1200 mhz) er 40 grader varm. Er det ikke lige i overkanten?
>
> ras

Er det en 1200 MHz Athlon Thunderbird? så skal du nok starte med at se
om der er ordentlig gennemtræk i kabinettet!