Athlon 64 og kabinet
Fra : Lasse

Dato : 10-04-05 20:35

Hej,

Jeg har dette kabinet:
http://www.arctic-cooling.com/pc_case2.php?idx=12

Pt. har jeg Athlon XP 2400 som fungere fint, men jeg har fået et godt
tilbud, hvor jeg kan få Athlon 64 3400 (754) i stedet.
Jeg kender ikke noget til dette, så jeg tænkte, om der ville være nogle
problemer i at anvende dette kabinet?
Mht. ram, så er mine blokke pc3200, kan jeg fortsætte med disse?

Mange tak for hjælpen!

Lasse

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-04-05 00:43

"Lasse" <Leskil-NOSPAMPLEASE-@webspeed.dk> crashed Echelon writing

> Pt. har jeg Athlon XP 2400 som fungere fint, men jeg har fået et godt
> tilbud, hvor jeg kan få Athlon 64 3400 (754) i stedet.

Til info, 754 er en uddød socket. Der kommer ikke flere Athlon64 til den
(udover evt. mobile editions) så vil anbefale socket 939 hvis det er
desktop CPU du vil køre med.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-04-05 11:15

Lasse skrev:

> Jeg kender ikke noget til dette, så jeg tænkte, om der ville være
> nogle problemer i at anvende dette kabinet?

Athlon 64 anveder også ATX-bundkort...