LBP4+ sorte striber
Fra : KS

Dato : 09-04-05 12:08

Hvordan får man de sorte striber væk ?

Jeg har skiftet tonerpatron - godt nok til en uoriginal.

Er der nogle "ruller" uden for tonerpatronen, som man kan rense ?

Mvh KS

Fra : Rander

Dato : 09-04-05 22:28

Sat, 9 Apr 2005 13:08:26 +0200 brugte KS 9 linier på at fortælle dette til
dk.edb.hardware:

>Hvordan får man de sorte striber væk ?
>Jeg har skiftet tonerpatron - godt nok til en uoriginal.
>Er der nogle "ruller" uden for tonerpatronen, som man kan rense ?

Hvis du kan komme til tromlen kan du prøve at rense den, men typisk vil
problemet være corona-trådene, som kan være MEGET svære at komme til på
nutidens printere. Hvis du kan (to meget små tynde tråde der sidder i
nærheden af tromlen), kan du rense dem med lidt sprit - men pas på, de er
en smule skrøbelige...

http://rander.dk (temporarily down!)

Kasseret for at miste den halve finger på højre hånd nr. 3. (Skadesanmeldelse)