CPU køler throttler ikke op?
Fra : Frank

Dato : 05-04-05 11:11

Af en eller anden grund bliver min blæser ved med at køre med samme
hastighed, også selvom Intels active monitor pludselig kommer med en
advarsel om at CPU temperaturen er over det anbefalede.

Kører med en Intel 3.0 Ghz, 1 mb L2 Cache på et Intel 875P MB.

Har kigget i bios men det ser helt rigtigt ud ift. blæseren.
Den har virket fint før.

Nogen forslag?

Hilsen Frank

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 05-04-05 11:43

Du er sikker på din blæser ikke allerede køre max Omdr ?
Din cpu blæser burde køre med max Omdr intil dit styresystem tager over
og dermed også det program du andvender til justering af CPU blæseren
måske du skulle prøve med et andet program til styring af din cpu blæser.
Venligst Glenn.

Fra : Peter Fuglsang

Dato : 07-04-05 09:20