komme ind i Bios på en Compaq ???
Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-04-05 18:34

At sidde og tampe løs på "del" tasten fungere bare ikke ?!?
Skidtet kan IKKE finde sin Hd eller Cdrom drev længere og hvad der er endnu
mere mystisk er at den starter selv efter ½ time ??
Hva F... er der lige gået kuk i her ?!?
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-04-05 18:40

Burde måske lige nævne at det er en Compaq presario 5676 hvis det skulle
være til nogen nytte ?!?
Ydermere kan jeg godt starte op med en diskette, så reelt er der liv !
Jeg kan bare ikke fa fat i bios og bede den om at lede efter Hd´ere mm

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-04-05 18:44

Ok Takker og bukker det VAR F10 tasten der skulle have klø...

Fra : Zulu

Dato : 04-04-05 18:40

Eg Egemarke wrote:
> At sidde og tampe løs på "del" tasten fungere bare ikke ?!?

F2 - måske? F10 eller en af de andre F-taster kunne også være et godt bud.

Zulu