OT: Alt.dk.warez
Fra : Brian R.

Dato : 29-05-01 15:07

Er der en der er flink at hjælpe med en nyhedsserver til ovenstående.

Og ja, jeg undskylder at det er off topic, men jeg kan jo desværre ikke
komme ind på den relevante gruppe

mvh,
Brian

Fra : Morten B

Dato : 29-05-01 15:00

"Brian R." <no@e-mail.dk> wrote in message
> Er der en der er flink at hjælpe med en nyhedsserver til ovenstående.
>
> Og ja, jeg undskylder at det er off topic, men jeg kan jo desværre ikke
> komme ind på den relevante gruppe

Hvis du kan komme ind i denne gruppe kan du vel også komme ind i
news:dk.edb.internet.udbydere som nok havde været mere rigtig at poste i.

/Morten

Fra : Picarden

Dato : 29-05-01 15:48

Så skidt da

tnews.inet.tele.dk Du kan kun læse, ikke poste.

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-05-01 19:08

> [...]
> Er der en der er flink at hjælpe med en nyhedsserver til ovenstående.
>
> Og ja, jeg undskylder at det er off topic, men jeg kan jo desværre ikke

Prøv at kigge på www.newzbot.com, der kan du finde servere til alverdens
grupper.

--
Jan