Printer som kan printe på genstande?
Fra : Morten

Dato : 29-03-05 11:01

Hejsa

Findes der en printer som kan printe på andet end papir (og CD/DVD'er)...

F.eks. hvis man ville printe på en VHS kasette, eller et stykke træ eller
lignende - altså noget der er højere end et papir...

Jeg har selv overvejet om man kunne modificere en alm. printer ved at
fjerne
nederste del, men ville lige høre først...

/Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-05 11:27

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerne
> nederste del, men ville lige høre først...

Har du tænkt på at de overflader du vil printe på skal være Printbare ?

Jo der findes printere der fx kan printe på marcipan (med frugtfarver -
bagere bruger det), men printe på VHS kasetter, nej de er ikke printbare -
brug lables.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 11:36

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagere bruger det), men printe på VHS kasetter, nej de er ikke printbare -

Æv, her sad jeg ellers lige og glædede mig til et positivt svar. Min gamle
bil trænger til en tur

mvh
Ebbe

Fra : Morten

Dato : 29-03-05 11:41

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Har du tænkt på at de overflader du vil printe på skal være Printbare ?

Ja

> Jo der findes printere der fx kan printe på marcipan (med frugtfarver -
> bagere bruger det), men printe på VHS kasetter, nej de er ikke
printbare -
> brug lables.

Det er ikke fordi jeg skal printe på en træ-klods og en VHS kasette osv.
det
var kun for at forklare at det var ting tykkere end papir...
Labels kan ikke bruges, det skal printes direkte på genstanden (som er
printable)

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Futte

Dato : 29-03-05 13:38

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Findes der en printer som kan printe på andet end papir (og CD/DVD'er)...

Hej.
Andre genstande tror jeg ikke, men CD/DVD kan du printe på med de store
modeller fra Canon f.eks. Pixma ip 4000/5000.

Mvh. Futte.

Fra : CopyCat

Dato : 29-03-05 13:57

> Findes der en printer som kan printe på andet end papir (og CD/DVD'er)...

Det eneste der falder mig ind, er en CNC male robot .. men det er måske lidt
overkill ..

~~Frank .,

Fra : ct

Dato : 29-03-05 15:00

hvis det er tal/bogstaver osv du skal have printet ved at jeg at
www.cemiprint.dk har en håndprinter på batteri - den bruges til f.eks. at
mærke emallage og andet - kan vel skrive i omkring 5-10cm højde i én farve.
Det er vandfast blæk der skriver på alt materiale....

Fra : Morten

Dato : 29-03-05 15:24

"ct" <claus@fjerndette-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
farve.
> Det er vandfast blæk der skriver på alt materiale....

Det er ikke helt godt nok, grunden til at jeg skal bruge en rigtig printer
stedet for f.eks. et stempel er at der helst skal være flere farver, og
større overflade (ca. A5)

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk