Hvor meget kan win98 klare?
Fra : Monty

Dato : 28-03-05 13:23

Jeg har en maskine hvor der ligger win98 på. Men jeg overvejer at koble en
harddisk mere på. Er der en fast grænse på hvor meget den kan klare? Jeg
mener kan jeg tage en harddisk på 80 gb og dele den i 2 og så køre den under
win98. Hvor meget vil den så vise?

Bundkortet er et Aopen AX59Pro.

Monty

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 28-03-05 21:27

Monty wrote:
> [...]
> mener kan jeg tage en harddisk på 80 gb og dele den i 2 og så køre den under

Hvis din BIOS understøtter det, tror jeg ikke det er noget problem med
diske op til 136 GB - har selv en 120GB maxtor som win98 fint kan se