Langsom start
Fra : Kim S

Dato : 27-03-05 13:28

Hej

Jeg har en Fujitsu-Siemens Scaleo T (P4 / 3,4GHz) som i går ikke ville
starte, blæseren køre langsomt i små ryk, der kommer lys i tilsluttet
USB-enhed men ellers sker der ikke noget, ingen lys nogen steder.

Jeg har fjernet alt som ikke er nødvendigt, de 2 RAM-stænger er prøvet
enkeltvis, problemet er det samme.

Mens jeg sad og bandede over et det er 3. gang på 5mdr. at der er
hardwarefejl på lortet, ja så besluttede den sig for at starte, den kunne
slukkes og tændes og kørte derefter 8-10 timer uden problemer.

Her til morgen gentog det sig, dog startede den efter kun 1-2min.

Nogen forslag?

Mvh
Kim S

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-03-05 13:37

"Kim S" <KimS@invalid.invalid> wrote:

>Mens jeg sad og bandede over et det er 3. gang på 5mdr. at der er
>hardwarefejl på lortet, ja så besluttede den sig for at starte, den kunne
>slukkes og tændes og kørte derefter 8-10 timer uden problemer.

PSU'en (strømforsyningen) må være syg - Heldigvis koster den slags ikke
alverden....

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : Kim S

Dato : 27-03-05 13:46

"Michael Rasmussen" <mic@No_Spamdou.dk> skrev i en meddelelse

> PSU'en (strømforsyningen) må være syg - Heldigvis koster den slags ikke
> alverden....

Strømforsyningen var også min tanke og en beskeden pris til en sådan kunne
være en bedre løsning end, at PC-en skal sendes ind og dermed være væk i
14dage (for 3.gang).

Mvh
Kim S

Fra : ha

Dato : 27-03-05 15:52

Kim S wrote:
> Strømforsyningen var også min tanke og en beskeden pris til en sådan
> kunne være en bedre løsning end, at PC-en skal sendes ind og dermed
> være væk i 14dage (for 3.gang).

Det kan også være de indbyggede kortlæsere der laver ged i det
(sådan ar det været på min medion).
Sluk dyret, tag elkablet ud (skal helt ud), vent 1 minut, sæt kabel i igen,
og prøv om det hjalp.

/ha